Jacek Ławrecki

Dyrektor ds. Komunikacji, Fortum 

Jacek Ławrecki ma niemal 20 lat doświadczenia w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, głównie w firmach międzynarodowych działających w Polsce. Z Fortum jest związany od roku 2012. Odpowiada za komunikację w Polsce i pełni funkcję rzecznika prasowego. Wcześniej zarządzał komunikacją korporacyjną, produktową i wewnętrzną w firmach farmaceutycznych: Novartis i AstraZeneca. Pracował także w agencjach public relations.
Jacek Ławrecki jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (lingwistyka stosowana) oraz Szkoły Głównej Handlowej (Program Studiów Europejskich: komunikowanie).
 
Jacek Ławrecki has nearly 20 years of experience in corporate communications, working mainly for international companies operating in Poland. He has been part of Fortum since 2012 and is responsible for communications in Poland where he also serves as the company’s spokesperson. Before joining Fortum he was in charge of corporate, product and internal communications on pharmaceutical companies: Novartis and AstraZeneca. He also worked with public relations agencies.
Jacek Ławrecki is a graduate of Warsaw University, MA in applied linguistics as well as Warsaw School of Economics, MA in communications (Programme of European Studies).